Instruktorius Miroslavas mokėsi Lietuvos edukologijos universitete, įgijo mechanikos inžinerijos bakalauro laipsnio diplomą, tuo pačiu apsigynė ir mokytojo kvalifikaciją. Bendrakursiai pajuokavo: „Varom, pasidarom vairavimo instruktorių pažymėjimus“. Taip atsirado instruktoriaus pažymėjimas Miroslavo kišenėje, nors pats instruktorius prisimena, kad pažymėjimo neatsiiminėjo ilgą laiką.

Miroslavas 2015 m. gegužės mėnesį įsidarbino Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centre B ir D vairavimo kategorijos instruktoriumi. Per penkis metus įgijo visas vairavimo kategorijas – nuo motociklų iki krovininių automobilių.

Sėkminga karjeros pradžia paskatino instruktorių kelti savo kvalifikaciją, tad Jeruzalės mokymo centras suteikė galimybę mokytis pameistrystės forma. Miroslavas prisimena: „Norėjau tobulėti, buvau pasiruošęs, žinojau, kad pameistrystės būdu integruotis į darbo rinką bus daug paprasčiau.“

Dabar Miroslavas save vadina vienu iš pirmųjų kirminų, kuris praėjo visą pameistrystės virtuvę. Instruktorius 3 mėnesius mokėsi pameistrystės forma įmonėje Simatra.

Būdamas pameistriu mėnesį dirbo autoservise kartu su patyrusiais meistrais. Miroslavas prisimena iki šiol: „Juodos rankos, veidas, keiti padangas, kaladėles.“ Jis turėjo galimybę nuolat stebėti ilgametę patirtį turinčius darbuotojus, kas leido jau po pusantro mėnesio gauti ir vairuotojo užduočių: „Važiuodavau ir į įmones, ir į sandėlius paimti prekių, pritvirtinti jas ir nuvežti iš taško A į tašką B. Mokymo metu turėjau galimybę prisiliesti prie to darbo, kurį atlieka ilgą darbo patirtį turintys krovininio automobilio vairuotojai.“

Nepaisant praeitų pameistrystės iššūkių Miroslavas džiaugiasi, kad šis mokymo būdas leidžia mokiniams įsitvirtinti vis didesnę konkurenciją turinčioje rinkoje ir jaustis saugiau. Šiuo metu Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro instruktorius kasdien susiduria su iššūkiais, tačiau pameistrystėje įgyta patirtis leidžia lengviau juos įveikti.

Miroslavas akcentuoja dvi pameistrystės naudas: viena iš jų – pats mokymo metodas, kuris padeda tobulėti ne tik mokiniams, bet ir mokytojams, kita – mokytojams pabuvus pameistrio vietoje žymiai lengviau sukurti daugiau vertės jų organizuojamuose mokymuose.