Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centre (TECHIN) išleista pirmoji 12 orlaivių aptarnavimo ir 17 oro uosto keleivių aptarnavimo specialistų laida. Šios profesijos buvo įsteigtos bendradarbiaujant su „Litcargus“, „BGS“, Susisiekimo ministerija, Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centru.
9 TECHIN mokiniai, besimokantys antžeminio orlaivių aptarnavimo ir keleivių aptarnavimo profesijų, sėkmingai užbaigė pusmetį trukusį mokymą pameistrystės forma įmonėje „Litcargus“. O 5 iš 9 programoje dalyvavusių Techin studentų ir toliau lieka darbuotis „Litcargus“.
Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centras – TECHIN – džiaugiasi, kad vis daugiau centro mokinių renkasi pameistrystės kelią, kurio metu mokiniams atsiveria dar daugiau galimybių darbo rinkoje.
Pameistrystė – trumpiausias kelias į profesines aukštumas. Tai mokymosi forma, kai mokymasis darbo vietoje su mentorių pagalba sistemingai derinamas su teorinėmis žiniomis mokymo centre. Tokiu būdu pameistrys turi didesnes galimybes greičiau įsilieti į darbo rinką bei įgyti dar stipresnius profesinius gebėjimus.
Pameistrystės nauda mokiniui:
– Mokymai įmonėje vyksta 70 proc. mokymo laiko, mokymo centre – 30 proc.
– Asmeninis patyrusių įmonės meistrų dėmesys.
– Besimokant darbo vietoje – įgyjami konkretūs gebėjimai reikalingi įmonei.
– Pameistriai mokymo metu įdarbinami, todėl gauna atlyginimą.
– Po mokymų išlaikius egzaminą – išduodamas pažymėjimas arba diplomas.
Pameistrystės nauda įmonei:
– Veiksmingiausias būdas spręsti kvalifikuotų darbuotojų trūkumo klausimą.
– Lankstus grafikas – pritaikomas prie įmonės specifikos.
– Pameistrių pridėtinės vertės kūrimas.
– Pameistriai tapę darbuotojais – labiau lojalūs.
– Pameistrystė kuriant naujas mokymo programas, atliepiant įmonės poreikius. Vasaros priėmimo pakilimo takas į antžeminio orlaivių ir keleivių aptarnavimo mokymo programas atidarytas jau nuo birželio 3 dienos! (plačiau – https://techin.lt/priemimas/